niedziela, 10 lutego 2013

raz dwa trzy


I jestem z kolejnym postem z serii 'raz dwa trzy'. W przerwach pomiędzy nimi powinnam zacząć w końcu dodawać jakieś inne notki :]



Mecz Polska - Szwecja w futbolu amerykańskim, który odbył się 2 lutego w Atlas Arenie w Łodzi. Wydarzenie historyczne (jak mówili sami kibice), ponieważ był to pierwszy mecz naszej reprezentacji :)



Przygotowanie domowych pączków z okazji Tłustego Czwartku.



Oraz kawałek Życia Pi. Koniecznie przed obejrzeniem filmu chciałam przeczytać książkę i nie przypuszczałam, że tak mnie ona wciągnie!

2 komentarze:

  1. O ja też chcę najpierw książkę przeczytać, film bardzo chcę zobaczyć, ale książka pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Zapraszam:

    caloric-lollipop.blogspot.com
    diamentowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń