niedziela, 15 grudnia 2013

9 dni do Świąt: wypisywanie świątecznych kartek



Czuję ekscytację kiedy otwieram skrzynkę pocztową i widzę w niej pocztówkę lub list od znajomej osoby. Pozdrowienia i życzenia wysłane drogą tradycyjną mają dla mnie większą moc, dlatego sama też w ten sposób zdecydowałam się przesłać większość życzeń świątecznych. Sam fakt wybrania papierowej kartki, wypisania jej, zaklejenia koperty i udania się na pocztę w celu wysłania w dzisiejszym zabieganym świecie zyskuje wyrazy uznania. Ponadto takie własnoręcznie wypisane pozdrowienia najlepiej oddają uczucia i atmosferę Bożego Narodzenia. Nie wyobrażam sobie grudnia bez wieczoru przeznaczonego na spokojne otworzenie notesu z adresami i wypełniania kilkoma ciepłymi słowami.

A Wy wysyłacie świąteczne kartki?


3 komentarze:

  1. moje już w drodze;))))a nawet niektóre już doszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysłałąm dzisiaj kartki, bardzo lubie je wysyłać i dostawać. święta i wyjazdy rodzinne to czas kiedy pocztówki wysyłam bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze wysyłam, większośc już wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń